Finn szauna

"M E G E L Ő Z É S  É S  G Y Ó G Y Í T Á S"

A szauna egészségre jelentős hatásai

  • Erősíti az immunrendszert, a szaunázás alatt az immunrendszer le van terhelve, így eközben nagyobb a megbetegedés veszélye
  • Méregtelenítő hatás, stressz mentesítés
  • Bőrfeszesség megóvása, álmatlanság ellen is jó szer
  • Izomláz enyhítésében is kellemes gyógymód. Sportolóknak segít a bemelegítésben.
  • A vérkeringés fizikai igénybevétele révén edzi a szívet és javítja a vérkeringést.

 

Finn szauna

 

Használatra vonatkozó tanácsok

  • A szaunát mindenki saját felelősségére használja, szív- és egyéb keringési betegségben szenvedők kérjék szakorvos véleményét.
  • 14 éven aluliak csak szülői felügyelet mellett használhatják a szaunát.
  • Használat előtt szappannal meg kell mosakodni!
  • Használatkor terítsen a padra len törülközőt vagy fürdőlepedőt.
  • A szaunázás ajánlott időtartama – félórás szünetekkel - háromszor 8-10 perc. Az időtartamot mindenki saját teherbíró képességének megfelelően válassza ki.
  • Minden szaunázási ütem után ajánlott lezuhanyozni, majd pedig hideg vizes fürdőt venni. A szervezet fokozatosan telítődik hővel, így az utolsó használat után a hideg vizet is kellemesnek érezzük.
  • Illatosító anyagok (pl. eukaliptusz, menta, citrom) használhatók a légutak tisztítására, vagy a jobb közérzet elérésére. Ilyen igény esetén lehet a dézsába illóolajat csöpögtetni, onnét egy kanál vizet a szauna kályha köveire rámerni. Illóolaj csak mértékkel, másokra tekintettel használható.
  • A kabin száraz szauna, a felöntést megfontoltan kell végezni, mert a páratartalom nem fog 20-30% -nál magasabbra emelkedni.

 


Magyar (HU)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)SerbianFrench (Fr)Russian (CIS)Polish (Poland)

Levelező lista