Trópusi zuhany

 

A mai modern világunkban ki vagyunk téve környezeti ártalmaknak és a folyamatos stressznek. A zuhanyozás - öröm. Felfrissít, ellazít, energiával tölt fel, megnyugtat. Élvezze a nyári zápor frissítő erejét egész évben a Csipke Hotel Wellness-részlegében, mely a jó közérzet, az egészséges életvitel és az ellazulás színhelye.

A csigaíves kabin kellemes tartozéka az esőztető zuhanyfej. Ezen a fejen keresztül azonos nyomás mellett egy nagyobb felületen folyik a víz, így egy valódi relaxáló trópusi esőben lehet részünk. További elemek:

 

  • kézi zuhany
  • oldalfalba beépített két szabályozható hátmasszírozó fej.

 

 

esőztető fej

 

Az egész testet érintő masszázs után érezni fogja annak jótékony hatásait, izmai lazábbak lesznek, vérkeringése megélénkül.

Élénkítő hatású a hideg és meleg víz gyors váltogatása. Kezdjük a langyossal, (bőrünk kevésbé szárad ki), állítsuk mind melegebbre, amíg a bőrünk gőzölögni nem kezd, majd következzék a hideg, rövidebb ideig. Edzetteknek lehet jéghideg is. Javasolt, hogy kétszer annyi ideig tartson a meleg, mint a hideg. Ismételjük meg kétszer háromszor, a hideggel befejezve. Kezdje az alsó lábszárakon, így haladjon fokozatosan felfelé a mellig. Ezzel feszesítheti a bőrét, a megtisztult pórusok pedig összezáródnak! A hőmérséklet gyors változása az ereket hirtelen összehúzódásra illetve kitágulásra készteti, ezért ez a zuhanyozásfajta jót tesz az ereknek és kötőszöveteknek is.

Engedjünk először langyos, majd fokozatosan jó meleg vizet a nyakszirtünkre - itt található ugyanis a központi idegrendszer egyik csomópontja. Hamarosan egész testünkben érezni fogjuk a masszírozó meleg víz sugarainak jóleső hatását. Nem kell hideg vízzel öblíteni. A kíméletes, szinte csak felitató, enyhe törölközés után egy kis időre pihenjünk le.

 

kézi zuhany

 

Spinning, edzés illetve sportolás után legalább 5 percet pihenjünk, mielőtt lezuhanyoznánk, ellenkező esetben előfordulhat, hogy zuhanyozás után is tovább izzadunk. A mozgás megszűntével ugyanis a verejtéktermelés nem áll le, mert a testnek szüksége van egy kis időre, hogy visszanyerje normális hőmérsékletét. Az utolsó hideg zuhanyt is hagyjuk ki, mert a vérkeringés újbóli, sokkszerű beindítására a szervezet ismét izzadással válaszol. Sportolás után a langyos víz hűt leginkább, kellemesen ellazítja a kimerült testet, ezáltal megkönnyíti az elalvást.

A hosszan tartó meleg vizes zuhanyozás egy jótétemény. Lemossa a piszkot és a hámló bőrpikkelyeket, oldja a feszültséget. Nagyon fontos, hogy zuhanyozás után bekenjük a bőrünket valamilyen ápolószerrel. Bőrünk ilyen módon visszanyeri nedvességtartalmát. Rendkívül frissítő hatású, ha dörzskesztyűt vagy masszírozó kefét is használunk. Ügyeljünk arra, hogy a masszírozást a jobb kézen vagy a jobb lábon kezdjük, mindig a szív felé haladva.

Magyar (HU)English (United Kingdom)Deutsch (DE-CH-AT)SerbianFrench (Fr)Russian (CIS)Polish (Poland)

Levelező lista